Škoda Fabia 1.2 TSI

Aktuálne témy
Moje fórum: Dnes je 5. november 2025, 12:35

Autor
Správa

25 prispevkov
#1. Škoda Fabia 1.2 TSI (1. október 2014, 19:42)

Čawte, čo hovoríte na škoda fabia 1.2 tsi 63kw 2010 za 6000€? Biele, s čiernou strechou. Ďakujem :) Som študent, chodím pravidelne trasy BB-BA. Ešte raz ďakujem :)

0 0
Nahlásiť
HTML 139 prispevkov Zahraničie - ostatné #2. RE: Škoda Fabia 1.2 TSI (1. október 2014, 20:49)

tsi patria asi medzi najhoršie benzínové motory, aké koncern kedy vyrobil, ja by som si to nekúpil nikdy v živote. Tieto downsizingove motory nabúchané turbom patria na smetisko a nie do áut. Ak chceš fábiu tak hľadaj klasické neprepĺňované atmosféry, sú spoľahlivejšie. A čo sa týka fábie ako takej, každý ťa bude odhovárať, že sa to hrozne kradne a bla, bla, daj si za 300 eur namontovať zeder a máš pokoj v duši, že ráno keď sa zobudíš bude auto tam kde si ho večer zaparkoval.

0 0
Nahlásiť

robec_ic
1666 prispevkov Žilina-Bytčica
#3. RE: Škoda Fabia 1.2 TSI (2. október 2014, 00:07)

Ak mas vazne tak ako pise tvoj profil 13 rokov tak biele s ciernou strechou je pekne ... vyzera smrncovno to je pravda.

Motoricky vsak tazko povedat o TSI. Su to male motory s velkym vykonom v prepocte na svoj objem. Zaujme u nich urcite vyssi krutiaci moment ktory dokaze navodit efekt "zatlacenia" do sedacky i ked jemneho ... Otazkou vsak ostava co sa s tym motorom stane po 5 rokoch po 150tis km ... V dnesnej dobe sa zda ze sa auta robia na spotrebny tovar. Kup nove, pojazdi 5 rokov a hajde do srotu a sprav znova biznis a kup znova nove ...

Alfa Romeo ... cuore sportivo ...
0 0
Nahlásiť

368 prispevkov Spišská Nová Ves
#4. RE: Škoda Fabia 1.2 TSI (2. október 2014, 14:42)