Kúpa auta do 2000€

Aktuálne témy
Moje fórum: Dnes je 5. november 2025, 18:34

Autor
Správa

4 prispevkov
#1. Kúpa auta do 2000€ (29. máj 2014, 10:13)

Ahojte
Som vodič začiatočník,chcel by som si kúpiť nejaké prvé auto ktoré nemá velkú spotrebu,aby bolo motoricky na slušnej úrovni,čo najmenej poruchové+lacný servis.
Chcel by som aby aj dobre vyzeralo(nie ako napr. Ford KA),zaujíma ma aj na koľko výjdu ďaľšie investície po kúpe auta.
Auto potrebujem na cesty do práce(denne cca +-60km) cez mesto aj mimo mesta a aj príležitostné víkendové výlety,chcem aby bolo aj trochu priestranné vzhľadom na moju výšku a váhu(190cm/110kg).
Rozmýšľam nad Felíciou,ale tu sa obávam toho všeobecne známeho neduhu hrdzavenia a vzhľadom na to že nemám garáž tak tej korózie sa obávam dvojnásobne.
Poradíte mi prosím s výberom?,Ďakujem

0 0
Nahlásiť

368 prispevkov Spišská Nová Ves
#2. RE: Kúpa auta do 2000€ (29. máj 2014, 11:40)

- úplne stačí, ak si prejdeš príspevky v starších témach s podobným obsahom :-) . Konkretne pri tvojej fyzickej dispozícii by som uvažoval skôr o oktávii a nie felícii.

0 0
Nahlásiť

4 prispevkov
#3. RE: Kúpa auta do 2000€ (29. máj 2014, 14:39)

O Octávii by som aj uvažoval,ale do 2000€ sú k dispozícii len Oktávie 1. generácie a tým po prečítaní niekolkých recenzii moc nedôverujem

0 0
Nahlásiť

#4. RE: Kúpa auta do 2000€ (29. máj 2014, 16:01)

To je tak, že vozidlo do 2000€ je z kategórie starších. Budeš si musieť asi vybrať medzi kompromisom v technike, alebo kompromisom vo financiách. Prvý kompromis rieši veľkost, vek a celkový stav, údržbu + ľahkosť servisovania; druhý či hotovosť, úver, pomoc rodiny, odklad kúpy apod. Každý bežný Slovák sa tým bortí. Mnohí spoja tieto dva kompromisy do jedného, kúpia iba ''lacno'', no a nie vždy to potom dopadne dobre.