Peugeot 406, 2,0 HDI 66 kw vypinanie motora

Aktuálne témy
Moje fórum: Dnes je 8. máj 2024, 01:52

Autor
Správa

1 prispevkov
#1. Peugeot 406, 2,0 HDI 66 kw vypinanie motora (14. december 2012, 21:27)

Zdravim pani,
mam problem s mojim priblizovadlom.. Najprv Vam ozrejmim moju situaciu, aby ste boli v obraze. Aj ja som doplatil na nekvalitnu naftu od kamionistu, 406-ka sa nedala nastartovat a tak som ho dal do ruk servisu v Pezinku, povodne som chcel od nich iba vypustit naftu, vymenit palivovy filter a nasledne zistit, ci bude po tomto auto pojazdne, avsak neviem z akeho dovodu mi kontrolovali zhavice, jeden sa im zalomil a tak som musel zaplatit za tesnenie pod hlavu a pracu za jej de/montaz, cize + 300 €, dal som vymenit aj rozvody, vymenit olej, filtre.. Az potom sa dostali k palivovej sustave, vycerpali naftu, vycistili cerpadlo v nadrzi, prisli na to, ze vstreky pre zlu naftu odisli do vecnych lovist, takze som im dodal ine na vymenu z druhej ruky. Suma sumarum, material + robota 1150€ :roll Dnes som si bol auto konecne vydzvihnut a mechanik mi oznamil, ze "asi" je vadne hlavne rele, pretoze motor sa po par minutach sam vypne, potom ked auto zamkne a odomkne cez central sa da opat nastartovat, ale vobec som nemal pocit, ze si je isty, ze ak sa vymeni rele, tak problem zmizne, preto Vas prosim o rady, ak je vadne hlavne rele, preco sa da auto nastartovat az po zamknuti a odomknuti? Nemoze byt chyba niekde inde? Dakujem Vam vopred za akukolvek pomoc, Jakub.

1 0
Nahlásiť

robec_ic
1666 prispevkov Žilina-Bytčica
#2. RE: Peugeot 406, 2,0 HDI 66 kw vypinanie motora (16. december 2012, 18:47)

Tak si niekomu spravil pekne vianoce svojou zakazkou v servise ... uff, riadna palba

No ja by som tipoval podla popisu problemu skor na imobilizer ak ho auto ma ...
Podobny problem som videl na Fiat Marea Weekend. Len tu na palubke symbolizuje kontrolka CODE ze auto nepojde nakopnut. treba par krat zamknut central a potom ide ...


Alfa Romeo ... cuore sportivo ...
0 1
Nahlásiť

julko242424
1 prispevkov Nitra
#3. RE: Peugeot 406, 2,0 HDI 66 kw vypinanie motora (18. december 2012, 10:20)

nemal si im nič platit žiadnych tristo euro za zhavice dobre ta ojebali.

1 0
Nahlásiť

Escudo666
2 prispevkov Martin
#4. RE: Peugeot 406, 2,0 HDI 66 kw vypinanie motora (18. december 2012, 10:56)

treba to napichnúť na diagnostiku a merať tlak v raily v zásobníku tlaku paliva...Môže byť, že je pilinami zanesený snímač tlaku paliva. Na common railoch sa to stáva dosť často. Ak niekto múdry má potrebu mudrovať, kovové piliny, ktoré spomínam sa berú vo vysokotlakovom čerpadle vplyvom odierania častí, ktoré sú mazané a chladené iba palivom a preto dosť záleží na jeho kvalite. Chalan pošli ten servis kade ľahšie nech robia ďalej benzínové felície že aj s tým vyžijú...dobre ťa porobili........a na hlavné relé zabudni a daj si vyčistiť nádrž

1 0
Nahlásiť

725 prispevkov
#5. RE: Peugeot 406, 2,0 HDI 66 kw vypinanie motora (19. december 2012, 20:09)

nuž podojili Ťa riadne...

1) žhaviče sa dajú vyskúšať, či sú funkčné bez toho, aby sa museli vyberať, existuje pár spoľahlivých metód na kontrolu funkčnosti žhavičov

2) ak to polámali, mali to opraviť na svoje vlastné náklady

3) 300 eúr za výmenu tesnenia pod hlavou je dosť veľa, inde to robia aj za polovicu

4) ako prišli na to, že vstreky odišli do večných lovíšť? či sú vstreky dobré alebo zlé sa dá spoľahlivo takisto zistiť bez toho, aby ich bolo nutné demontovať, len to chce kvalitnú diagnostiku a takisto to chce rozum a rozumieť, čo sa dá vyčítaťa čo sa dá priamo odsledovať z prepadov jednotlivých vstrekov

5) s najväčšou pravdepodobnosťou máš v prdeli regulátor vysokého tlaku paliva, ktorý sa nachádza na čerpadle. prvá generácia HDI je na to veľmi citlivá a odchádza to pomaly na každom HDI, čo máme v okolí. Príčinou je nekvalitná nafta. Akovšak napísal Escudo... piliny idú z čerpadla a po výmene sa to môže skôr - neskôr zopakovať. Niekomu to vydrží 100 tisíc kilometrov, niekomu len 10 000 kilometrov, vtedy čerpadlo na repas a v žiadnom prípade nezháňať použité čerpadlo.

1 1
Nahlásiť

Escudo666
2 prispevkov Martin
#6. RE: Peugeot 406, 2,0 HDI 66 kw vypinanie motora (23. december 2012, 11:20)

imro2t do toho vidí a vie čo píše...som rád, že sa tu nájdu aj ľudia, ktorí píšu z vlastných skúseností. Poruchy v common railoch niesú ničím neobvyklým.Hlavne keď máme malý objem a vysoký výkon.Myslím, že tento typ vstrekovania predbehol kvalitu materiálov a preto sa nečudujte že Focus 1.6tdci 80kw 2007 má problém už po 150000km...a to čaká viacerých majiteľov tdci,hdi atď...piliny a citlivý systém na naftu z Váhostavu :D

2 0
Nahlásiť

robec_ic
1666 prispevkov Žilina-Bytčica
#7. RE: Peugeot 406, 2,0 HDI 66 kw vypinanie motora (23. december 2012, 12:44)

Ano a preto ked mam comon rail tak tankujem zasadne "dufam ze" lepsiu naftu (Shell) a lejem do nej este kvalitne aditiva pri kazdom tankovani. Za tie vstreky a cerpadla mi to nestoji, usetrit na nadrzi cca 5 Euro ... oproti tesco pumpe alebo inym "kvalitnym"


Alfa Romeo ... cuore sportivo ...
1 0
Nahlásiť

Ericko11111
1 prispevkov Myjava
#8. RE: Peugeot 406, 2,0 HDI 66 kw vypinanie motora (26. december 2012, 16:39)

imobilizer, nic viac neni treba opravovat

0 1
Nahlásiť

havran900
6 prispevkov Šaľa
#9. RE: Peugeot 406, 2,0 HDI 66 kw vypinanie motora (31. december 2012, 14:45)

Nadávam...
Tých mechanikov zahrab v lese. Tá cena je nehoráznosť. Nesúhlasim
Obrali ťa ako malé decko.........špinavci Som nahnevaný

0 0
Nahlásiť

havran900
6 prispevkov Šaľa
#10. RE: Peugeot 406, 2,0 HDI 66 kw vypinanie motora (31. december 2012, 14:51)

Haha
Ten servis obchádzaj zďaleka...................a daj vedieť okoliu ako si tam pochodil...... Som nahnevaný Som nahnevaný Som nahnevaný

2 0
Nahlásiť
Prejsť na fórum:
Nachádzate sa tu:Autobazar.SK / Fórum / Osobné a úžitkové autá / Peugeot / Peugeot 406, 2,0 HDI 66 kw vypinanie motora