BMW Compact- ročníky 2001- 2003
Aktuálne témy2 prispevkov |
#1.
BMW Compact- ročníky 2001- 2003
(31. júl 2012, 14:11)
Ahojte, kto vie niečo napísať k BMW Compactu- skúsenosti, poruchovosť, servis týchto vozidiel, plánujem si kúpiť tento model, vopred dakujem |
seliga.matej 696 prispevkov Žilina inzerátov |
#2. RE:
BMW Compact- ročníky 2001- 2003
(1. august 2012, 07:23)
toto boli podarene rocniky, myslim ze budes spokojny, chces benzin alebo diesel? Life is too short to remove USB safely |
1 prispevkov |
#3. RE:
BMW Compact- ročníky 2001- 2003
(1. august 2012, 21:44)
Pokial premyslas nad benzinom, vyhni sa motorizacii 316 TI (N42B18A) a radsej prejdi rovno k 318 TI - rovnaka spotreba, vyssi vykon a v konecnom dosledku to v buducnosti aj lahsie predas. Ak ma vozidlo najazdenych okolo 200000 km, v zavislosti od predosleho zaobchadzania treba pocitat s vymenou ramien a naslednou geometriou - odporucam neoriginalne dielce aj mechanika, autorizovany servis vie byt palka.....Taktiez hrozi prehrdzavenie vyfuku v priestore vrchneho uchytenia posledneho dielca a nasledny vznik diery. Nikdy nejazdi na rezerve viac ako je nevyhnutne - palivove cerpadlo je haklive na necistoty zo dna nadrze. V teplotach pod minus 10 pouzivaj aditiva - palivove cerpadlo zvykne zamrznut a ty sa nepohnes z miesta. Pokial z motoroveho priestora unika olej prever si ci predosli majitel motor neprehrial a neznicil tak tesnenia - s vymenou je spojeny kopec nakladov a nikdy nemas istotu ze si priesaky celkom odstranil. Podvozok TI compactu je na slovenske cesty prinizky a budes ho odierat prakticky denne (dokonca som raz prerazil aj palivovy filter), takze ti neostava nic ine ako zakupit gumoasfalt v spreji a raz za rok podvozok vyspravit. Pre osoby sediace v zadu je vozidlo velmi nepohodlnne, v pripade dlhsich ciest sa priprav na ich komentare :-) |
2 prispevkov |
#4. RE:
BMW Compact- ročníky 2001- 2003
(10. august 2012, 08:41)
dakujem za odpovede, aspon nejaké info som získal |