VW GOLF 4
Aktuálne témymatt303 6 prispevkov Bratislava - Petržalka |
#1.
VW GOLF 4
(25. máj 2012, 18:54)
1.6 16V alebo 1.8T... Ktorý je z hľadiska servisu lacnejší a trvácnejší?? |
1 prispevkov |
#2. RE:
VW GOLF 4
(25. máj 2012, 21:27)
|
robec_ic 1666 prispevkov Žilina-Bytčica |
#3. RE:
VW GOLF 4
(27. máj 2012, 22:12)
No tak v 1,6 16V nemas Turbo a tym padom ti odpada par veci co musis servisovat. Cize z hladiska servisu je urcite na tom lepsie 1.6 16V. Trvacnost motora je myslim jedno u 1.6 alebo 1.8 (ak odmyslime turbo) tie motory su volkswagenacke a vydrzia dost.
Alfa Romeo ... cuore sportivo ... |
seliga.matej 696 prispevkov Žilina inzerátov |
#4. RE:
VW GOLF 4
(28. máj 2012, 08:24)
ak chceš bezúdržbovy chod a normalne jazdenie stačí ti aj 1.6, tieto motory sú dva SR - 8 ventil a 16 ventil. Keby som mal kupovať 16 ventil radšej už idem do 1.8T, spotreba zasa nie je o toľko väčšia a zážitok z jazdy je neporovnateľne vyšší Life is too short to remove USB safely |
matt303 6 prispevkov Bratislava - Petržalka |
#5. RE:
VW GOLF 4
(29. máj 2012, 10:53)
Diky sraci...:) |
Fantinus 14 prispevkov Bratislava - Devín |
#6. RE:
VW GOLF 4
(31. máj 2012, 15:33)
Oba motory su kvalitne a vsetko zalezi od sposobu jazdy. Pokial budes jazdit rozumne a s lahkou nohou tak aj spotreba bude celkom prijatelna a da sa na tom ist aj tesne pod 7 litrov. Pri 1,8 T mozes dokonca zvazit aj montaz pulzneho splynovaca a potom jazdis uz doslova za babku. Vsetko je na tebe ako sa rozhodnes. Ja mam 1,6 Boru a som s nou spokojny. Na ceste nepotrebujem pretekat ako to robi vela vodicov ale ani nesuniem slimacim tempom a zatial som sa vzdy dostal do ciela svojej cesty. |
2 prispevkov |
#7. RE:
VW GOLF 4
(9. jún 2012, 12:48)
1.6 16v dobrý motor ale aj tak by som bral radšej tu 1.8 20v turbo. Dôvod: Vačší pôžitok z jazdy, spotreba takmer tá istá!!! My mame 1.8 20v turbo na preteky a ten motor žerw strašne malo a to je v plných ot. celý zavod |
1 prispevkov |
#8. RE:
VW GOLF 4
(14. jún 2012, 16:24)
|
1TRAGEDY 10 prispevkov Prešov |
#9. RE:
VW GOLF 4
(18. jún 2012, 00:22)
1.4 -1.6 vyrobca priznal sam chybu v prevodovkach tychto aut. oba motory maju rovnaku prevodovku vyrobca daval slabe nity do diferencialu.... samozrejme od roku 2001 do 2004 uz to napravili ..1.8T urcite bz som bral .. |
20 prispevkov |
#10. RE:
VW GOLF 4
(18. jún 2012, 19:08)
1TRAGEDY: ale neze si za volant sadnes po tom vinecku |
seina175 1 prispevkov Sabinov |
#11. RE:
VW GOLF 4
(22. máj 2013, 18:34)
1.6 golf je super auto.... ak nemas miesto nohy tehlu tak sa to da aj pod 7l |
pola59 4 prispevkov Kiarov |
#12. RE:
VW GOLF 4
(7. november 2014, 12:41)
pri dnesnych limitoch, neustalych kontrolach rychlosti a po namontovani 106 stalych radarov pre normalne rozmyslajuceho a konajuceho cloveka ( nie pretekara a frajera ) by som z vlastnej skusennosti doporucil 1,6 MPI . mam to otestovane niekolkokrat aj na trase do chorvatska ( plne nalozeni ) . mam aj 1,4 mpi dobre, dobre, ale ak sme plne nalozeny tak ten motor je uz slaby , 1,6 nepozna kopce a som max spokojny. nuz a ta spotreba , ako som uz pisal nerad podporujem politikov takze jazdim normalne, predpisovo a niekedy az prehnane usporne. ano mal som uz aj 4,9 l -ovu spotrebu po okresnych cestach, bez kopcov. do budapesti jazdim za 5,4-5,8 litrovu spotrebu. ak nejak nesledujem a jazdim tak trosku sportovnejsie tak mam 6,4, ale po dialnici do chorvatska skor 6,8 ale nemozem ist rychlejsie ako 120 km, akonahle idem 130-170 tak ta spotreba je aj 8 litrova. mam na mysli pochopitelne priemernu. viem, niektori ma budu kritizovat a pod. ale je to ich vec. snazil som vam poskytnut kravy obraz o motoroch 1,6 mpi. |
368 prispevkov Spišská Nová Ves |
#13. RE:
VW GOLF 4
(7. november 2014, 18:29)
Veď to, brzda sú cestné limity. Z tohto pohľadu určite stačí piánkové 1.6MPI. A nemyslite si, pred rokmi som tiež sníval o 1.8T. Všetko chce čas. |