Fabia I SDI Combi

Aktuálne témy
Moje fórum: Dnes je 29. apríl 2024, 01:59

    Strana 2 z 2:
  • 1
  • 2
Autor
Správa

48 prispevkov
#21. Fabia I SDI Combi (9. máj 2014, 12:17)

Flamb, si v rovine dohadov. Sam posud, kolko budes svoje auto zatazovat. A pri vybere schopneho vozidla treba obetovat isty cas a prostriedky. Racionalne uvazujuci clovek si poradi.

1 0
Nahlásiť
Podracky.J 1 prispevkov #22. RE: Fabia I SDI Combi (9. máj 2014, 12:38)

ahoj mám fabiu a je na nej cca 400000 km zadná naprava sa nekazí čo sa týka predku odchadza riadenie čo je dost drahé a su tam dva druhy trw a kojo vydrž asi tak 100000km cena noveho 350€ ale inač neolutuješ dobre auto kusok hlučnejšie oproti tdi.

1 0
Nahlásiť

8 prispevkov
#23. RE: Fabia I SDI Combi (11. máj 2014, 18:36)

Podracky.J - ako dlho ho máš? koľko malo km keď si kúpil? a čo si už opravoval?
Ďakujem.

0 0
Nahlásiť

1 prispevkov
#24. RE: Fabia I SDI Combi (1. jún 2014, 21:31)

ja mam fabiu SDI rocnik 2002 ma naj. 360 tis. km a vsetko v pohode .a jazdila vecsinou zahranicie nemecko ,spanielsko ,madarsko ,a nema problema .super motor

1 1
Nahlásiť

sexapivo
2 prispevkov Bratislava - Staré Mesto
#25. RE: Fabia I SDI Combi (4. júl 2014, 22:42)

Sa mi páčia niektoré rady tiež majitelov. Ja som mal služobnú 2003 a prevzal som ju do súkromného užívania v roku 2008 keď mala 175000 km. Predal som ju so 378000 km v roku 2011. Tlmiče pôvodne, brzdové kotúče a doštičky boli tretie, spojka pôvodná, na prednej náprave sa menilo akurát gumy uloženia stabilizátora a spojovacie tyčky. Denne som ju používal na trase malacky pezinok cez Blavu.
Jediný vážny problém bol v prerušení kábla od budenia alternátora do komfortky. Pod štartérom je konektor a tam to vie odhniť.
Nedaj na rady od tých čo nemajú s daným autom skúsenosti. Meniť tlmiče po dvoch rokoch? Slabé brzdy? Žiarovky praskali kvôli netesnosti svetieľ? Vyrábali sa len do roku 2003??? Jaký experti!!!
Namontujem raz poriadne tlmiče a je pokoj. Brzdy majú rovnakú veľkosť ako octavie 1,9 tdi, priemer 256mm. Žiarovky praskajú kvôli prúdovým skokom z alternátora - kúpiš odporovú sadu za pár euro a je to. Vyrábali sa do roku 2006, takže čistá pohoda. Je to nenáročné šikovné autíčko s veľmi vydareným motorom. Odporúčam! http://forum.skodahome.cz/classifieds/item/9387-%C5%A1koda-fabia-combi-19-sdi-elegance/

0 0
Nahlásiť

48 prispevkov
#26. RE: Fabia I SDI Combi (5. júl 2014, 11:03)

Musím reagovať na príspevok sexapivo. Prosím, aby si si prečítal príspevky, na ktoré si reagoval, ešte raz. Malé detaily - napr. flamb píše o O1 SDI ukončenie výroby 2003, ty len o F SDI. Tiež píšeš o kotúčových brzdách, ale fabka má zadné štandardne bubnové, čo je podľa mňa nižší štandard a podstatná je nie len veľkosť priemeru predných kotúčov, ale aj ich odvetrávanie pre udržanie plnej funkčnosti. Tlmiče sa dajú vybiť aj skôr ako za dva roky, stačí nejazdiť rovinaté a diaľničné úseky MA-BA-PK ale po krásne rozbitých okreskách hockde po Slovensku. Nemáme jeden meter..... A o žiarovkách vpodstate píšeš o danom probléme a popisuješ ho tak isto, len konkrétnejšie. Stačilo by vyriešiť izoláciu konektora pod štartérom a praskanie žiaroviek nebude tak časté. Stručne - kritizuješ expertov, no z toho čo píšeš až tak jasne nepotvrdzuje kritiku, skôr naopak. Aspoň mne sa tak zdá.

1 0
Nahlásiť

sexapivo
2 prispevkov Bratislava - Staré Mesto
#27. RE: Fabia I SDI Combi (5. júl 2014, 13:07)

:-) Izolácia konektora pod štartérom nemá nič spoločné zo svetlami. Kritizované boli predné brzdy, tie sú ako na o1 a tá mala tiež vzadu bubny...
Aj keby som jazdil po okreskách.... a urobil na nich za 2 roky 30 tisic tak mi netvrď že musím meniť každé 2 roky tlmiče... to je proste hlúposť, kedže moje vydržali skoro 400000 a ešte mali účinnosť viac ako 70 percent.
Ľudia kupujú do áut bezpečnostné diely z Číny a potom sa čudujú že je všetko naprd....
Nepotvrdzujem kritiku pretože je to fakt dobré autíčko a pýtal sa na skúsenosti a nie na to kto mu tento nápad lepšie skritizuje.
Na čo treba ešte dávať pozor je netesnosť panela mechaniky zadných dverí, na spodnej hrane stvrdne tesnenie a potom to dosť zateká... opraviť sa do dá za pár hodín, vrátanie vytvrdnutia tesniaceho tmelu.

0 0
Nahlásiť

48 prispevkov
#28. RE: Fabia I SDI Combi (5. júl 2014, 14:19)

Sexapivo, máš pravdu v tom, že vodiči šetria často tým najnevhodnejším spôsobom, ale takto aj naši správcovia cestných komunikácií. Tých 400000km ti neberiem, no sú vodiči, ktorí majú s tlmičmi problémy ešte pred prvou 100tisíckou.
Niečo na doplnenie spoza rieky Moravy:
www.tipcarcz/magazin-skoda-fabia-19-sdi-po-200-tis.km-3961.html#utm_source=tipcars&utm_medium=obsah&utm_campain=presmerovanie

2 0
Nahlásiť

2 prispevkov
#29. RE: Fabia I SDI Combi (14. júl 2014, 21:08)

Som rád, že tu píšu aj ludia ktorý to auto naozaj majú, a majú skúsenosti.
Ako je na tom auto s emisiami, prípadne poruchami po 250 tisíc km? Ako to zvláda prevodovka, korózia, riadenie atď... Ak aj bude vo Fábií bezchybný motor, ale zvyšok sa bude rozpadať?
Skoro žiadna Fábia SDI v inzerátoch nemá nabehané viac ako 250 tisíc km... Takže o pravosti km je to na debatu...

1 0
Nahlásiť

driveuinsane
52 prispevkov Austrália
#30. RE: Fabia I SDI Combi (31. júl 2014, 22:13)

wau..chces nieco spolahlive, zachovale vo veku 10r a pozeras sa po fabii diesel Smiech... a toho co radi napr. corollu posles do haja.. z teba musia mat servisaci radost Haha Súhlasim

1 0
Nahlásiť

48 prispevkov
#31. RE: Fabia I SDI Combi (10. august 2014, 19:02)

- a nielen servisaci..

0 0
Nahlásiť
Prejsť na fórum:
    Strana 2 z 2:
  • 1
  • 2
Nachádzate sa tu:Autobazar.SK / Fórum / Osobné a úžitkové autá / Škoda / Fabia I SDI Combi