Fabia I SDI Combi
Aktuálne témy48 prispevkov |
#21.
Fabia I SDI Combi
(9. máj 2014, 12:17)
Flamb, si v rovine dohadov. Sam posud, kolko budes svoje auto zatazovat. A pri vybere schopneho vozidla treba obetovat isty cas a prostriedky. Racionalne uvazujuci clovek si poradi. |
Podracky.J 1 prispevkov |
#22. RE:
Fabia I SDI Combi
(9. máj 2014, 12:38)
ahoj mám fabiu a je na nej cca 400000 km zadná naprava sa nekazí čo sa týka predku odchadza riadenie čo je dost drahé a su tam dva druhy trw a kojo vydrž asi tak 100000km cena noveho 350€ ale inač neolutuješ dobre auto kusok hlučnejšie oproti tdi. |
8 prispevkov |
#23. RE:
Fabia I SDI Combi
(11. máj 2014, 18:36)
Podracky.J - ako dlho ho máš? koľko malo km keď si kúpil? a čo si už opravoval?
|
1 prispevkov |
#24. RE:
Fabia I SDI Combi
(1. jún 2014, 21:31)
ja mam fabiu SDI rocnik 2002 ma naj. 360 tis. km a vsetko v pohode .a jazdila vecsinou zahranicie nemecko ,spanielsko ,madarsko ,a nema problema .super motor |
sexapivo 2 prispevkov Bratislava - Staré Mesto |
#25. RE:
Fabia I SDI Combi
(4. júl 2014, 22:42)
Sa mi páčia niektoré rady tiež majitelov. Ja som mal služobnú 2003 a prevzal som ju do súkromného užívania v roku 2008 keď mala 175000 km. Predal som ju so 378000 km v roku 2011. Tlmiče pôvodne, brzdové kotúče a doštičky boli tretie, spojka pôvodná, na prednej náprave sa menilo akurát gumy uloženia stabilizátora a spojovacie tyčky. Denne som ju používal na trase malacky pezinok cez Blavu.
|
48 prispevkov |
#26. RE:
Fabia I SDI Combi
(5. júl 2014, 11:03)
Musím reagovať na príspevok sexapivo. Prosím, aby si si prečítal príspevky, na ktoré si reagoval, ešte raz. Malé detaily - napr. flamb píše o O1 SDI ukončenie výroby 2003, ty len o F SDI. Tiež píšeš o kotúčových brzdách, ale fabka má zadné štandardne bubnové, čo je podľa mňa nižší štandard a podstatná je nie len veľkosť priemeru predných kotúčov, ale aj ich odvetrávanie pre udržanie plnej funkčnosti. Tlmiče sa dajú vybiť aj skôr ako za dva roky, stačí nejazdiť rovinaté a diaľničné úseky MA-BA-PK ale po krásne rozbitých okreskách hockde po Slovensku. Nemáme jeden meter..... A o žiarovkách vpodstate píšeš o danom probléme a popisuješ ho tak isto, len konkrétnejšie. Stačilo by vyriešiť izoláciu konektora pod štartérom a praskanie žiaroviek nebude tak časté. Stručne - kritizuješ expertov, no z toho čo píšeš až tak jasne nepotvrdzuje kritiku, skôr naopak. Aspoň mne sa tak zdá. |
sexapivo 2 prispevkov Bratislava - Staré Mesto |
#27. RE:
Fabia I SDI Combi
(5. júl 2014, 13:07)
:-) Izolácia konektora pod štartérom nemá nič spoločné zo svetlami. Kritizované boli predné brzdy, tie sú ako na o1 a tá mala tiež vzadu bubny...
|
48 prispevkov |
#28. RE:
Fabia I SDI Combi
(5. júl 2014, 14:19)
Sexapivo, máš pravdu v tom, že vodiči šetria často tým najnevhodnejším spôsobom, ale takto aj naši správcovia cestných komunikácií. Tých 400000km ti neberiem, no sú vodiči, ktorí majú s tlmičmi problémy ešte pred prvou 100tisíckou.
|
2 prispevkov |
#29. RE:
Fabia I SDI Combi
(14. júl 2014, 21:08)
Som rád, že tu píšu aj ludia ktorý to auto naozaj majú, a majú skúsenosti.
|
driveuinsane 52 prispevkov Austrália |
#30. RE:
Fabia I SDI Combi
(31. júl 2014, 22:13)
wau..chces nieco spolahlive, zachovale vo veku 10r a pozeras sa po fabii diesel ... a toho co radi napr. corollu posles do haja.. z teba musia mat servisaci radost |
48 prispevkov |
#31. RE:
Fabia I SDI Combi
(10. august 2014, 19:02)
- a nielen servisaci.. |