Prepísať/Vymeniť

Aktuálne témy
Moje fórum: Dnes je 28. marec 2024, 17:47

Autor
Správa

2 prispevkov
#1. Prepísať/Vymeniť (15. január 2017, 17:47)

Zdravím. V autách som stále začiatočník. Pri kúpe vozidla som nebol pozorný a po pár mesiacoch som zistil, že rozmery pneumatík vo velkom technicaku su iné, ako sú na aute. S týmy diskami som ho kúpil, jednoducho ma nenapadlo si to skontrolovať.
Chcel by som sa spýtať, čo všetko potrebujem ak by som chcel tieto rozmery dodatočne dopísať do TP. Čítal som že zmena je možná do 15 dní od vymenenia týchto rozmerov. Ja na tom jazdím už celkom dlho. Viem, že by mi za to mohli zobrať Techničák. Tak sa pýtam čo všetko potrebujem ak by som to chcel dopísať. Alebo či vymeniť disky za menšie( ktoré sú zapísané v TP)
Ďakujem.

0 0
Nahlásiť

Dusanoo
26 prispevkov Ružomberok
#2. RE: Prepísať/Vymeniť (3. február 2017, 13:03)

čím skôr to daj vymeniť, nie je to tvoja chyba. Nechápen z akého dôvodu ti dali úplne iné pneu.. Nerozumiem tomu A treba aj disky vymeniť podľa mňa a všetky papiere o kúpe a pod.

0 0
Nahlásiť

exo777
132 prispevkov Banská Bystrica
#3. RE: Prepísať/Vymeniť (5. február 2017, 07:26)

V technicku by si mal mať zapísané aj alternatívne rozmery ak nemáš tak treba o ich potvrdenie požiadať oficiálneho dovozcu tvojej značky. Ak ani dovozca nemá v alternatívnych rozmeroch tvoj momentálny rozmer tak ne ešte možné ten rozmer prihlásiť tak ze si zistíš značku tých diskov a u certifikovaného dovozcu značky tých diskov si zistíš či má ten rozmer diskov od tej konkrétnej značky certifikovaný na tvoje auto a požiadas ho za menšiu uplatu/keďže nekupuješ u neho nové na ktorých by zarobil /aby ti vydal certifikát či ako to nazvať, a s tým pôjdes na odbor dopravy kde ti to schvália.

0 0
Nahlásiť

kubo778
126 prispevkov Košice IV - Juh
#4. RE: Prepísať/Vymeniť (7. február 2017, 11:11)

fúha tak na toto je už celkom neskoro to riešiť OMG!

0 0
Nahlásiť

Luvio
90 prispevkov Trenčín
#5. RE: Prepísať/Vymeniť (8. február 2017, 10:32)