Auto pre študenta

Aktuálne témy
Moje fórum: Dnes je 25. apríl 2024, 08:36

    Strana 1 z 4:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Autor
Správa

25 prispevkov
#1. Auto pre študenta (22. september 2014, 20:05)

Nazdar všetci!!! Chcel by som sa s Vami poradiť. Som študent, študujem v Bratislave, pochádzam z Banskej Bystrici, kde chodím za rodičmi. Chcel by som auto do 5000€ (maximálne), s dobrou výbavou, vhodné na trasi BB-BA, spolahlivé, s dobrým výkonom a dobrou spotrebou. Tých áut je naozaj veľa Haha Haha tak sa neviem rozhodnúť a radím sa. Ďakujem za všetky reakcie,

4 1
Nahlásiť
trojsky.kon 9 prispevkov Liptovský Mikuláš #2. RE: Auto pre študenta (24. september 2014, 16:52)

Ak naftu a ak VW group, tak si vezmi jedine s motorom 1,9 TDi, tie sú ešte spoľahlivé...mal som kedysi VW Polo s hladkým naftovým motorom 1,9 D a žiadne problémy, ale výkon bol slabší, teraz mám 2002 Audi A4 s 1,9TDi 96 kW motorom a tiež super Fajn
Alebo poobzeraj sa po japonských autách

3 3
Nahlásiť

725 prispevkov
#3. RE: Auto pre študenta (24. september 2014, 22:10)

chceš malé auto veľkosti fábia - polo - punto, alebo chceš nižšiu stredú triedu typu corolla - golf? alebo chceš malé mpv?

benzínovým japoncom nič nepokazíš, ja jazdím corollu verso na LPG. možno by Ti stačila corolla, alebo mitsubishi lancer - dajú sa za tie peniaze nájsť aj kúsky s fabrickým LPG.

ak chceš za tie peniaze novšie auto, pozri sa na fiat idea alebo jej pekné, luxusnejšie dvojča lancia mussa. alebo yaris verso :)

3 3
Nahlásiť

robec_ic
1666 prispevkov Žilina-Bytčica
#4. RE: Auto pre študenta (24. september 2014, 23:43)

Ja by som si za 5tis kupil na tvojom mieste Ford Focus 1,6 16V benzin, pripadne Seat Leon tiez v benzine. Ak sa nieco pokazi servis ta nezozerie ako pri diesli.


Alfa Romeo ... cuore sportivo ...
3 4
Nahlásiť

25 prispevkov
#5. RE: Auto pre študenta (25. september 2014, 20:23)

Aj malé MPV by bolo zajújímavé, no ja som pôvodne rozmýšľal nad nižšiou strednou triedou

1 0
Nahlásiť

1 prispevkov