skoda octavia poradte
Aktuálne témyzaludpepe 1 prispevkov Trenčín |
#1.
skoda octavia poradte
(23. apríl 2014, 12:56)
dobry den chcel b y som sa spytat aky mate nazor na skodu octavia rok2005 1.9tdi 77kw.. kolko vydrzi motor 165000 nie je vela pri kupe? nemal by som radsej hladat 66kw alebo 81 kw? budem jazdit dlhe trasy dakujem za odpoved |
368 prispevkov Spišská Nová Ves |
#2. RE:
skoda octavia poradte
(23. apríl 2014, 20:12)
Takze k najazdu km - rocny priemer cca 18000 - to je praveze super, ziaden stojak a ani pretazeny sluzobnymi cestami (tak by som predpokladal), 77kW motor ma system CR vstrekovania, co je lepsie ako PD (74kW), len ma citlivost na nekvalitnu naftu. Dobre zabehnuty a udrziavany motor ma zivotnost nad 400tisic km urcite, prve problemy s turbom zvyknu asi tak po 250tis., pri neskusenom sofetovi bohuzial aj ovela skor. Octavka TDI je postavena idealne na trasy od 40km vyssie ( nasu octavku som predaval cielene cloveku, ktory denne dochadza do prace tam aj spat cez 80km).
|
725 prispevkov |
#3. RE:
skoda octavia poradte
(7. máj 2014, 21:08)
omyl... 1.9 TDI nie je common rail, ale je to takisto PD motor - teda motor so združenou vstrekovacou jednotkou (čerpadlo-tryska)
|
368 prispevkov Spišská Nová Ves |
#4. RE:
skoda octavia poradte
(7. máj 2014, 22:06)
Jaj hej, mas pravdu. CR bolo az v dalsej generacii-u skodoviek a VW je to posunute, ... chcel si napisat ze ,,pumpa-dyza''... |
725 prispevkov |
#5. RE:
skoda octavia poradte
(8. máj 2014, 09:18)
dyza, tryska, vstrekovač - je to isté. |
368 prispevkov Spišská Nová Ves |
#6. RE:
skoda octavia poradte
(8. máj 2014, 13:06)
Neodporujem, hlavne ze si rozumieme, bo cital som vsade ze PD=pumpa+dyza. Dalej, je dufam tak, ze v octavii 1Z su motory 77kW, 1.9 PD(ako si upresnil) a 1.6 CR, no a u 2.0 su aj PD (103kW) aj CR(125kW)? Ja mam prax na 1U - hlavne 66kW, 81kW,74kW, v 1Z som iba prilezitostne, logicky, presedlal som na volvo..... no a tam u 1Z bolo CRko ale neuvedomil som si, ze len u 1.6 a u 1.9 to nemaju. Cely koncern sa mi zda akosi pozadu, ale sposobuje to prave ten moj prechod na inu znacku zo starsich verzii octaviek. |
22 prispevkov |
#7. RE:
skoda octavia poradte
(8. máj 2014, 16:36)
Ahoj.
|
buco76 42 prispevkov Prievidza |
#8. RE:
skoda octavia poradte
(8. máj 2014, 19:22)
Pre upresnenie Imra, kódové označenie motora z ktorého lietajú ojnice je BXE. Aj niektoré BLS do roku 2008 vrátane. Tomu sa treba oblúkom vyhnúť. Nie je nič príjemné mať v kritickej situácii z 1,9 TDi 1,4 TDi s minimom oleja... A chip mu len pomôže do hrobu... Ak má BLS na bloku hlavy motora napísané GERMANY, malo by to byť v poriadku. |
64 prispevkov |
#9. RE:
skoda octavia poradte
(10. máj 2014, 18:46)
Prečo ochtáfku? Aby ti ju ľahko ukradli? Musíš mať to na čo je stále dokola reklama? Keď s tým budeš veľa jazdiť, prečo si nekúpiš radšej auto?
|
2 prispevkov |
#10. RE:
skoda octavia poradte
(27. máj 2014, 15:09)
Ak to nie je stočené, tak to nie je nejak veľa. Ja som 1.9tdi predávala s cca 330 000km pre rokmi a pokiaľ viem, stále jazdí. Ako tu už niekto písal, na octávky nedám dopustiť... pridávam sa :) |
Milan.B 6 prispevkov Rožňava |
#11. RE:
skoda octavia poradte
(2. jún 2014, 20:43)
165 000? pfuuh pri 170 ti vyleti ojnica cez kapotu, vybuchne motor ale ne.... nechapem tieto otazky s km, na SK si kazdy mysli ze stav tachometra je neako podstatny... ja mam skoro 300 000 na benzinovom motore a ide jak hodinka, nic netece, nezere. podstatny je technicky stav |
HTML 139 prispevkov Zahraničie - ostatné |
#12. RE:
skoda octavia poradte
(2. jún 2014, 21:17)
Presne tak Milan, tiež mi je to smiešne ako sa tu každý oháňa kilometrami, každý chce aj staré auto max do 150 000 , ja som kupoval 3 ročné auto s 159 xxx kilometrami a je mi to šumafuk, pretože viem, že ak sa oň budem starať, že bez problémov na ňom spravím aj 500 000 km, veď už sa objavilo aj pár článkov kde ľudia spravili na oktáviach aj cez 800 000km a bez väčších problémov. Základ je starať sa o auto a dávať mu vždy to čo potrebuje a potom vydrží hodne kilometrov. INáč preto sa tie tachometre stáčajú, práve kvôli takým sprostým ľuďom, ktorí si myslia, že auto čo má viac ako 150 000 kilometrov už je zlé |
1 prispevkov |
#13. RE:
skoda octavia poradte
(25. jún 2014, 14:47)
Osobne vlastnim octafku 1.9tdi vo vybave elegance MR 2008 kupoval som ju fungel novu teraz ma najazdených 230 000 km a furt je bezproblemova okrem dvojhmoťaku ktory som menel pred mesiacom s turbom tieto motory vydržia strašne veľky naval km. |
64 prispevkov |
#14. RE:
skoda octavia poradte
(20. júl 2014, 01:54)
poldecák, to je fakt super auto, keď si ho kupoval od novoty a pri 230 000 si už musel meniť dvojhmotu Nenáročnosť zákazníkov VW group ma nikdy neprestane udivovať. Minule tu ktosi napísal, aká je ochtáfka 1,9 tdi super auto, len má jednu výrobnú vadu, ojnice velatúvajú z blokov No čo, taká drobnosť... to ľuďom nevadí, však ochtáfka je ochtáfka
|
64 prispevkov |
#15. RE:
skoda octavia poradte
(20. júl 2014, 01:55)
teraz vidím, že o tej nevinnej drobnej jedinej závade ochtáfky písal imro v tejto debate (ani to nemusíte hľadať, tu je dôkaz, že som si to nevymyslel). |
06jaro 1 prispevkov |
#16. RE:
skoda octavia poradte
(8. október 2015, 01:58)
Chlapci mam oktavku 2 na nej cez 450 tisic a ide ako delo a taha barz co od koni na voziku cez strk pri prestavbe domu a tahal som uz aj smreka 3,5 metra a hrubka cez 50 cm takze kus dreva a neni s tym nijaky problem. Traz je v luxembursku a nebojim sa ze nedojde domov takze tak. Hlavne treba menit olej ako sa ma a potom je vsetko ok |
mfr01 1 prispevkov Banská Bystrica |
#17. RE:
skoda octavia poradte
(16. máj 2016, 13:03)
Ahojte takže ja som si v marci tohto roku doviezol z nemecka (pri holandsku) osobne octáviu II r.v. 9/2007 s 202000km cez VIN číslo som zistil pravidelný servis (rozvody menené pri 148 000) octávia prišla domov po svojich 160 - 170 km/hod doma som na nej najazdil asi 2000 km so ženou a dvoma deťmi vzadu. Žiadna obhanačka. A naraz klep klep a ojnica von. A teraz čo. Dať tam znovu BLS alebo je to riziko. Môže tam podľa vás ísť aj motor s iným kódom? Dík za radu |