Kúpa auta 1100-1200€

Aktuálne témy
Moje fórum: Dnes je 25. apríl 2024, 13:53

Autor
Správa

4 prispevkov
#1. Kúpa auta 1100-1200€ (22. apríl 2014, 15:24)

Ahoj
Chcem si kúpiť nejaké ojazdené približovadlo,som začiatočník s "horúcim" VP vo vrecku.Nakoľko sa v autách skoro vôbec nevyznám,prosil by som Vás starých harcovníkov o rady a tipy pred kúpou.Jeden známy mi radí,kúp si filcku(felíciu) to ti bude stačiť a servis+náhradné diely máš skoro zadarmo.Nuž auto nevyzerá zle,ale,nakoľko nemám garáž a o felíciach je obecne známe že každá druhá kvitne ako jarná lúka,tak sa toho dosť obávam Som smutný .Budete určite namietať že čo by som chcel za tých "pár" šupiek,ale pre mňa nebola sranda našetriť si aj tých cca 1000€.Mne osobne sa dosť páči Fiat Punto(1.2 8-16V),ale tie zas často trpia hnijúcim podvozkom a prahmi.
Auto potrebujem na cestu do práce,samozrejme aj z práce(cca 20km) a keby mi vydržalo +-100.000km,bol by som rád.
Poradíte mi?,Ďakujem

edit: Som z bratislavského kraja(to len pre info) keby ste mi náhodou chceli poradiť kúpu auta.Cestovať niekde na Východ a potom zistiť že je to šrot,to by ma tá sranda vyšla dosť draho

0 0
Nahlásiť

368 prispevkov Spišská Nová Ves
#2. RE: Kúpa auta 1100-1200€ (22. apríl 2014, 19:47)

Myslim, ze okrem dobreho stavu starsieho auta by som pozeral aj na to, po akych cestach a ako casto a s akymi nakladmi sa bude robit udrzba. To znamena, ze co si priebezne budes moct dovolit a akym sposobom sa dostanes k ND, gumam,atd...pretoze na tom vazi existencia vozidla - kupis a neudrziavas=aj garazovane bude takto kvitnut.